07/05/16

IV Concurso CineHistoria

07/05/16

Cuarta edición e isto non para! Como cada ano, desde que ensino esta materia en 1º de Bacharelato, convoco aos meus alumnos a un concurso, que non é máis cá unha escusa para ver cine... e a través do cine, tecer lazos invisibles coa Historia, ou sinxelamente coa vida. Que como o facemos? Doado. Entrego unha lista ampla de películas coas que un se pode achegar á Historia; concedemos un prazo de tempo para que cada alumno poida ver polo menos unha delas; e cando todos teñen visto xa a súa peli, chego un día por sorpresa a clase e exclamo: "Aquí comeza o Concurso de Críticas CineHistoria!"; ese día, nun silencio de 20 minutos e baixo pseudónimo, cada alumno esfórzase por escribir a crítica da peli que viu, sabendo que debe facelo da forma máis persoal, orixinal e convicente posible... Con que premio? Con cal vai ser!


Aquí tedes o IV CONCURSO CINE HISTORIA de 1º de Bacharelato!
55 películas na lista 
58 candidatos coa súa minicrítica (8 liñas)
Só 3 gañadores e 3 pelis (por decidir) para premialos!

A partir desta tarde irei subindo todas as minicríticas
nos Comentarios desta entrada.

E o vindeiro Venres 13, na clase e no blog:
Gañadores, Premios e Foto!

Sorte a todos!
...
...
Ahhh... esquecíame! 

Este ano, imos liala ben liada! 
Axudádesme a elixir as 3 pelis para os gañadores do Concurso?

1. Publicade en Instagram ou Facebook unha foto tope creativa, coa peli que propoñeríades
2. Debaixo, no texto, engadide o título da peli e o hashtag #amiñapeliparacaronte
3. Non esquezades poñer @miguelabraira para que me chegue! 
(só ata o martes 10!)

As máis votadas, serán as elixidas para entregar aos gañadores.

...Que se pode poñer un exemplo de fotoproposta? 
Claroooo! 
😂

E por certo...
O recén creado concurso de fotopropostas, como esta, é para TODOS!
Pode participar calquera! Só fai falla un chisco de complicidade e ganas de pasalo ben!
E pode ter premio propio...
Conto con vós!

Recibe os contidos no teu correo

58 comentarios

  1. “La vida es bella”, por Sol

    Un xogo. Que facer cando o teu benestar e o de teu fillo depende dun xogo? Historia impactante nun tema triste e duro pero que grazas ao inxenio do pai, convértese niso, nun xogo. O desenrolo engancha e o final impacta. É unha película complexa, que ensina como podes mellorar as cousas dependendo da perspectiva coa que as vexas.

    ResponderEliminar
  2. “American History X”, por Pizza Barbacoa

    La película deja un quemazón en el corazón. Realmente no sé quién es el director, pero sea quien sea, supo captar la dureza de una ideología que todos creemos conocer de manera explícita y oscura. No es una película sobre nazismo como las que acostumbramos a ver, en las cuales aparece un hombre pequeñito de peculiar bigote al que todos temen. Esta película va más allá y es capaz de inducir miedo en una sociedad que se cree con una bondad superior a las demás, impenetrable por ideologías retrógradas. Nos fuerza a la dura visión de la peligrosa realidad.

    ResponderEliminar
  3. “Los miserables”, por Dinosiario

    Condenado por tener hambre. Trágico, pero cierto en el día a día de mucha gente. El amor entre dos figuras de clases muy diferentes… parece típico… ¿no? Se llama REALIDAD. En el mundo, hace años, también existía la injusticia, el amor y la desigualdad. Busca lo que quieres, lucha por ello y consíguelo.

    ResponderEliminar
  4. “V de Vendetta”, por Wanhedda

    Unión e forza, palabras que definen este magnífico filme, onde se mostra claramente que a unión fai a forza. Asombra como xoga e mestura a trama coa realidade, así como tamén asombra como, sen darte conta, xa lle estás pondo as 10 estrelas; mais sendo fiel ao meu criterio, poríalle o 9, xa que coma en toda peli americana, aparece o drama amoroso.

    ResponderEliminar
  5. “War Horse”, por Capitán Pescanova

    … Joey, ten nome de persoa, non? Pois non. Joey é o protagonista da nosa historia, un cabalo. Un cabalo que fai que as películas sobre a Gran Guerra póidanse ver dunha forma trepidante. Unha película diferente dende a cal se mostran o cariño por un cabalo e as matanzas das guerras. Atréveste a vela? Recoméndoche unha película fascinante.

    ResponderEliminar
  6. “En tierra hostil”, por Jacobpasedemas

    Quieto! Fíjate bien por donde pisas, puede ser tu último paso. Espera! Haz que suelte el móvil, no querrás que sea lo último que mires. En un clima de guerra, aún queda hueco para lo cómico.

    ResponderEliminar
  7. “Pearl Harbor”, por Cata

    Una de esas películas que te engancha, te sorprende y sobre todo hace que caiga esa pequeña lágrima cuando empatizas con cada uno de los personajes. Una película que te enseña que por muy duro que sea vivir en guerra, siempre va a existir alguien que nos haga ver las cosas de manera distinta, y que no siempre todos los hermanos son de sangre.

    ResponderEliminar
  8. “Gran Torino”, por Mr. Limoncito Sempai

    El terror, el odio étnico, etc., que generan las guerras; todo está disfrazado con risas en esta fantástica película. En ella aprenderás a juzgar a las personas por cómo son; y no por lo que son. Todo esto se ve claramente cuando nuestro prota, un viejo militar estadounidense retirado, que ve como su barrio se llena progresivamente de “amarillos”, los cuales detesta. Dos motivos por los cuales deberéis verla: en la peli se acaba llevando bien con ellos, hasta considerarlos como su familia; su verdadera familia lo acabará odiando aún más (y con razón).

    ResponderEliminar
  9. “V de Vendetta”, por Antunito (R2D2)

    La película me sacó la parte revolucionaria que hay en mí, cada minuto que pasaba me enganchaba más, ya que, por así decirlo, pasas por lo mismo que la protagonista. Porque en cierto momento la película coge un efecto envolvente. Para acabar, me gustaría que sucediera en la realidad, pero, aparte de ser ficción y transcurrir en Inglaterra, estamos en España. Esto es la vida real, cosa imposible.

    ResponderEliminar
  10. “La vida es bella”, por Bob Esponja

    Película en la que nos cuenta una historia real en la época de los nazis, con un toque alegre y tierno, el cual desprende la inocencia de un niño y la fuerza y valentía de sus padres. Me gustó mucho, ya que es una forma de ver una película y percibir sentimientos contrarios.

    ResponderEliminar
  11. “El método”, por Luna

    Esta película me pareció interesante y divertida. Representa a siete personas que se someten a un nuevo método en el que tienen que pasar por unas pruebas y debatir entre ellos y ellas para conseguir un puesto de trabajo. Representa a la sociedad de hoy en día, que también lucha (de forma menos excesiva) para tener un empleo. Muestra hasta donde somos capaces de llegar y la necesidad que se tiene de poder formar parte de una empresa.

    ResponderEliminar
  12. “El lector”, por Janis

    Como reaccionarías se a persoa á que queres resulta ter un pasado oculto que descoñecías? Este é o principal dilema do protagonista, que descubre que a persoa da que estaba namorado colaborara voluntariamente cos nazis nos campos de concentración. Ante esta situación, o amor todo o perdoa ou hai certos límites? Sen dúbida, unha película moi conmovedora, da que cabe destacar o acerto co que mostra o gran e importante papel que xoga a educación nunha sociedade.

    ResponderEliminar
  13. “El pianista”, por Edding

    ¿Qué sientes al pararte a pensar en lo que pudo pasar la gente hace unos años? Tristeza, fuerza de voluntad y desesperación son las palabras que utilizaría para describir esa película. Tristeza por los hechos en los que se basa: exterminio de judíos, muertes sin razón… Fuerza de voluntad, precisamente por el protagonista, que, a pesar de todas las desgracias que le rodean, busca la manera de seguir. La última, la desesperación de la población ante la impotencia de verse atrapados con una muerte segura.

    ResponderEliminar
  14. “American History X”, por Ladrillito La Leyenda

    Comecei esta película co principal obxectivo de non dormirme, o cal foime fácil porque de inmediato fixéronme convercerme da súa historia cunha das escenas máis impactantes que vin últimamente. Unha das cousas que máis me gustaron é como, sobre todo na primeira metade, as partes en branco e negro son aterradoras e as de cor unha edición antigua de “Hermano Mayor”; isto invírtese na metade da película. Para min, o máis emotivo foi a despedida á saída do cárcere.
    PD: me parto de risa cada vez que vexo aos nazis con esvásticas e bandeiras americanas… “¿Algo de lo que has hecho ha mejorado tu vida?”

    ResponderEliminar
  15. “V de Vendetta”, por Oprimido Enfurecido

    ¿Pode o Estado controlalo todo? Só se ti lles deixas. V demostra esa forza necesaria para derrotar aos opresores, conseguindo que un pobo oprimido saia á rúa en defensa das súas liberdades, demostrando tamén a forza do pobo, sempre superior á dos gobernantes.

    ResponderEliminar
  16. “El pianista”, por Sen

    Nesta película de Roman Polanski, podes ver unha historia baseada en feitos reais. Esta película faiche sentir que estás nesa mesma guerra, méteste na pel de Spilman e sentes o que el: amor, nostalxia, medo, fame… Pero sempre hai xente boa, incluso no bando contrario. Este personaxe ensínanos que nunca hai que renderse. Durante toda a película eu pensaba “chego a ser eu e non aguanto máis”; sen embargo, o final sorprendeume.

    ResponderEliminar
  17. “La chaqueta metálica”, por Recluta Copo de Nieve

    Hello Vietnam, Goodbye humanidad. Es una buena forma de resumir esta película de Stanley Kubrick. Usando la sátira y la filosofía, muestra cómo es el ser humano en la guerra, sin normas ni cordura, buscando solamente su propio provecho. A su vez, es interesante ver la conciencia de cada recluta, observando su forma de ver los actos bélicos y la vida, y también el odio hacia el sargento Hartman, cómo no. Sí, la guerra es odiosa y horrible, donde gente que no se conoce se mata sin piedad, quitándoles todo lo que tienen y lo que podrían haber llegado a tener.

    ResponderEliminar
  18. “Operación Valkiria”, por Sinajo

    ¿Darías la vida por luchar por lo que crees? Ambientada en la Alemania nazi, un grupo de altos cargos nazis, opositores a Hitler en la sombra, encabezado por Tom Cruise, organizan un plan secreto para matar al Führer y restablecer la paz en Alemania. ¿Cómo acabará todo? Dolor, tensión, incertidumbre, muchas muertes, dejan un final muy abierto que no se descubrirá antes. Con un cierto parecido a Misión Imposible, me ha gustado mucho y se la recomiendo a todo el mundo.

    ResponderEliminar
  19. “Gran Torino”, por Zalo Pañales

    Historia emocionante que refleja que toda persona puede cambiar, por muy radical que sea. Refleja perfectamente los valores de igualdad y respeto. Final increíble e inesperado, el cual te dejará con la boca abierta, sin hablar de la increíble interpretación de Walt.

    ResponderEliminar
  20. “American History X”, por Don Limpio

    Brutal película sobre o neonazismo, na que Dereck, despois de 3 anos no cárcere, volve e ve a seu irmán, que segue os seus mesmos pasos, os que o levaron a esa situación. Impresionante película na que a diferente ideoloxía leva ao racismo e a diferentes bandas que controlan o barrio. Cun final verdadeiramente impactante, que eu xamais mo esperaría.

    ResponderEliminar
  21. “El pianista”, por Pseudónimo

    Trata sobre una película destinada en la Segunda Guerra Mundial. Es una película bastante bonita pero a la vez muy dura. Me gustó bastante la banda sonora, le da un toque de sentimiento profundo, ya que se ve claramente reflejado el exterminio de los judíos. ¿Qué me hace sentir? Algo distinto, algo extraño, con un poco de rabia pero es con la primera película que me hizo llorar.

    ResponderEliminar
  22. “V de Vendetta”, por F.U.

    Grandísima película que trata una revolución dentro de un país que parece ser Inglaterra con unos toques de opresión y de dictadura. Esta revolución empieza y está encabezada por un hombre, en la realidad un cómico, un tanto desequilibrado, pero sus actos, crueles y macabros, se acaban justificando a lo largo de la película.

    ResponderEliminar
  23. “Good bye Lenin”, por Lila

    Creo que nunca se me pasaría pola cabeza mirar unha película coma esta. A verdade é que a película en si é algo… estraña? Si, esa podería ser a palabra. Unha película onde se observa claramente o enfrontamento entre comunismo e capitalismo da Guerra Fría; didáctica, pero cun toque divertido. Aínda que nada que obxectar sobre o rapaz, Alex, que trata de ocultar á súa nai a caída do muro… Recomendable, aínda que outro tipo de películas gustaríame máis.

    ResponderEliminar
  24. “Diamante de sangre”, por “Por Galiza, polo Celta”

    Esta película critica a colonización dos europeos de África; a utilización da man de obra forzada, por que non chamala pola súa propia palabra: “escravitude”; o tráfico ilegal de diamantes. Todo isto crea e forma parte dunha guerra. A colonización, xa que deixan a un país sen un goberno firme, a utilización de man de obra forzada, xa que senón os matan, para encontrar diamantes que os venden ilegalmente para conseguir financiar a guerra e conseguir armas. Todo isto crea unha auténtica películaza.

    ResponderEliminar
  25. “American History X”, por XXX

    Hay muchas pelis sobre la época nazi, pelis que relatan hechos, horrores,… pero ¿pensabas que todo eso se había acabado? ¿Pensabas que todo había quedado anclado en el pasado? En esta peli se afirma que aún quedan restos de ideología nazi en la actualidad y que, cómo no, va más allá que un pensamiento.

    ResponderEliminar
  26. “Good bye Lenin”, por Aina

    “Good bye Lenin” é unha película que conta un período histórico dunha forma divertida e dinámica. Hai escenas que son ficticias, porque se nota que non puido gañar o bando dos comunistas. O protagonista enlaza dunha maneira impresionante o bando capitalista co bando comunista, de tal modo que parece un só. Fai dun mundo real, un mundo irreal.

    ResponderEliminar
  27. “La lista de Schindler”, por Iron Man

    Una historia blanca y negra pero vestida de rojo. Un rayo de luz en tiempos de inmensa oscuridad, en los que mucha gente pudo recuperar la fe en el ser humano. Creo que no hay mejor manera de abrir los ojos a los demás que con una película y así sumergirse en la búsqueda de la cordura en tiempos de maldad.

    ResponderEliminar
  28. “Gran Torino”, por Summer

    Menuda película. De principio a fin nos enseña que podemos congeniar perfectamente con cualquier persona sin tener que compartir la misma religión, sexo, edad, etc. Hoy en día deberíamos aprender de los valores que tanto se marcan en esta película.

    ResponderEliminar
  29. “La vida es bella”, por Secondsofsummer

    Es una película que merece la pena ver, es bonita pero triste a la vez, refleja la realidad de aquella época y por lo que tenían que pasar las familias. En el caso de la familia de la que habla la película, ella deja todo y decide irse con su marido y su hijo al campo de concentración, donde pasan unos momentos muy duros, estarán entre vivir o morir.

    ResponderEliminar
  30. “American History X”, por Edward Norton

    Dous irmáns, unha ideoloxía radical que os levará aos máximos extremos da vida. Mírase a un irmán maior que lle ensina todo ao irmán pequeno, despois de que o que o tempo que está encarcerado cambie toda a súa ideoloxía. É unha película do 98 que engancha moito, na que non deixan de ocorrer feitos importantes; nesta película cada cousa é máis inesperada, e de aí o incrible final, que te deixará coa boca aberta.

    ResponderEliminar
  31. “War Horse”, por Roborowsky

    ¿Existe amistad entre personas y animales? Si yo misma tuviera que contestar a esta pregunta antes de haber visto “War Horse”, probablemente hubiese dicho que no… Quizás “la chica llorona” ha vuelto a las andadas, por causa de una película que realmente hace llegar al espectador. Me hace pensar si un animal puede ser incluso más persona que cualquier ser humano…

    ResponderEliminar
  32. “Gran Torino”, por Tortufav

    Película espectacular. Ao comezo o protagonista mantense frío, sen sentimentos e apartado da xente. Co paso do tempo, xúntase cos seus vecinos, que eran chinos e comeza a relacionarse con eles, e sobre todo cos dous rapaces máis novos. Axúdaos con todo o que pode pese a que o rapaz intenta nunha ocasión roubarlle o seu coche, de aí vén o nome da película. O rapaz protagonista era moi calado e tímido, pero co tempo fíxose forte e non lle temía aos demais. [spoiler]. Encantoume esta película e recoméndovola a todos.

    ResponderEliminar
  33. “El método”, por Daryl Nixon

    Levántaste pola mañá en plena manifestación antiglobalización co obxectivo de encontrar traballo nunha empresa que sacará o peor de ti. Tes as túas aptitudes claras e estás disposto a xogar sucio ata o final. Ben preparada e cun final moi pouco esperado, xa que todo parece máis fácil cando estás seguro de ti mesmo, pero… ¿Que pasaría se os teus sentimentos se puxeran en medio?

    ResponderEliminar
  34. “Good bye Lenin”, por Narem

    Como afrontaríamos espertar un día nun mundo paralelo e ter que crer nalgo que non cremos? Ou polo contrario, como manteríamos a mesma perspectiva da vida cando fixo un xiro ideolóxico de 360º?

    ResponderEliminar
  35. “La vida es bella, por Jeitusa!

    “La vida es bella” é unha película que sabe combinar á perfección a comedia co drama. Imaxinas vivir nun campo de exterminio nazi coma se fora un xogo? O que intenta o protagonista é pintarlle a vida de cor ao seu fillo. Podemos intentar facer felices aos demais, incluso nos peores momentos, ofrecéndolles a nosa alegría.

    ResponderEliminar
  36. “Johnny cogió su fusil”, por Acab

    Imagínate por un momento que tú eres un soldado, el cual va a una guerra dejando a familia, novia y amigos atrás, y que en plena batalla te quedas totalmente lisiado. Pues de eso se trata esta película, de un soldado, pero no como en todas las películas de soldados; esta película habla de un soldado fuera del campo de batalla, postrado en una cama, totalmente lisiado, luchando con su mente para no volverse loco, sin poder hablar, sin poder mirar, sin sentir ni frío ni calor. Entonces, ¿qué será peor, la misma guerra o la “guerra” interna que tiene ese hombre consigo mismo? Ponte en su lugar, ¿tú te volverías loco?

    ResponderEliminar
  37. “American History X”, por Ratilla

    Tu hermano o tu hermana mayor es neonazi y tú tienes una edad en la que eres manipulable todavía. Imagina que creces en un ambiente así, que la normalidad reside en el nazismo. Imagina también que tu hermano/a, cegado por el nazismo, pierde la mitad de su vida por haber dejado de ser tu hermano/a en un momento de confusión. Por último, imagina que estás solo, que eres adolescente, y que lo que antes aprendías de tu hermano mayor, ahora lo tienes grabado al pecho: una esvástica.

    ResponderEliminar
  38. “Valkiria”, por Coronel Dax

    “Valkiria” é unha desas pelis que cando as miras, te das conta que o único que ten unha ditadura é nada. Esta película, baseada en feitos reais, narra que un grupo de políticos desexosos de que chegue a fin, intentan sublevarse contra o goberno alemán. Recomedada película a quen de verdade gústalle a Historia.

    ResponderEliminar
  39. “La vida es bella”, por Sugg

    ¿Quién dice que en los tiempos difíciles sólo encuentras desastre y desolación? Esta es una gran historia que trata sobre el amor y todo lo que un padre puede llegar a hacer por su hijo. Una espléndida combinación entre escenas que se nos quedarán grabadas en la memoria (“Buenos días princesa…”) y una gran banda sonora. Difícil nombrar algo que no me haya gustado de esta película.

    ResponderEliminar
  40. “Los miserables”, por Mathers

    Marcado por una pecata minuta en el pasado, el protagonista sufre una vida llena de reveses y dificultades. Resulta que robar un pan para no morir de hambre era toda una injusticia para la sociedad parisina del XIX. Aunque la cosa no ha cambiado demasiado… ¿Te suena algo así como 750€ por coger comida de la basura? Quizás necesitemos algún siglos más para dejar atrás la hipocresía, la injusticia, la desigualdad y la deshumanización. Finalmente, no sé quienes seremos los miserables realmente.

    ResponderEliminar
  41. “Good bye Lenin”, por Aixurm

    Sinceramente decepcionoume, pero é miña culpa, por ter unhas expectativas que a película non cumpre, xa que eu esperaba unha película de humor, cando en realidade é un drama, un drama sobre un fillo que fai o imposible por ocultarlle a súa nai que as cousas cambiaron, que non son coma antes. A película está ben, é entretida e os pequenos toques de humor fan que o drama se leve mellor.

    ResponderEliminar
  42. “Gran Torino”, por Ibi

    Cuando en medio de una vida patriota, y un tanto conservadora se entrometen unos amarillos… ¡¡Boom!! La película protagonizada por Clint Eastwood está llena de valores. ¿Cómo pued cambiar tanto un pensamiento y por que? La evolución del personaje es fantástica, por no hablar del increíble final, el cual no te va a dejar indiferente. Por lo menos esperado es por lo que hay que dejarse sorprender…

    ResponderEliminar
  43. “Largo domingo de noviazgo”, por Marie

    Increíble película na que se percibe o amor, o sentimento, a gran tristeza daquelas guerras, a alegría e moitos máis sentimentos. Unha película emocionante, na que ata o final non sabes o que vai pasar. Trátase dunha muller que recorda ao seu primeiro namorado, que se foi á guerra e que nunca chegou a volver. Ela, desesperada, o busca como sexa, ata que nun final pasa algo moi inesperado, tanto para o protagonista, como o será para aquel público que o vexa.

    ResponderEliminar
  44. “La vida es bella”, por Risto Mejide

    “Pienso en ti princesa, pienso siempre en ti”. E ti, que pensarías se de súpeto a túa vida dese un xiro rotundo? Se a túa liberdade dependera da ideoloxía duns cantos? Que sería iso que terías na mente se te encontraras nun campo de concentración loitando por que a vida do teu pequeño fillo non se baseara nuns tristes recordos dunha época de tristeza e dor? Cada persoa actuaría dunha forma diferente pero resulta agradable contemplar como ás veces traxedia e humor poden ir collidas da man e como a felicidade e o positivismo todo o pode. É unha peli para decatarte de que ti podes melloralo todo cun sorriso.

    ResponderEliminar
  45. “Gran Torino”, por Karl Marx

    Nesta película, Clint Eastwood é un patriota americano que non soporta aos inmigrantes, polas secuelas da guerra. A min gustoume moito porque hai parte cómica e parte melancólica e de traxedia.

    ResponderEliminar
  46. “American History X”, por Betty Boop

    Na mina opinion, esta película é bastante boa, xa que axuda a comprender o por que do comportamento do protagonista, posto que ten malas influencias tras pasar por unha mala época. Pódese observar a evolución (cara ao ben) do protagonista ao deixar tal conduta atrás, a pesar das dificultades que poñen os racistas para abandonalos. Amosa perfectamente a clase de grupos existentes (desagradables) que hai en todos os países e que afectan á evolución nacional.

    ResponderEliminar
  47. “V de Vendetta”, por Esponjita

    “El pueblo no debería de temer a los políticos, sino que estos deberían tener miedo del pueblo”. “Los artistas mienten para decir la verdad, mientras que los políticos mienten para ocultarla”. Película que hace pensar en el verdadero significado de la justicia, y representa muy bien la situación de muchos países. Nunca antes habrás sentido más admiración por un villano capaz de cualquier cosa por defender sus ideales. “Recuerden, recuerden el cinco de noviembre…”.

    ResponderEliminar
  48. “El pianista”, por Karbo

    Brutal película que afecta a todos os sentidos de que a ve. Polanski trata de levarnos a esa época do nazismo na que calquera esperanza é pouca e que estás con esa tensión en todo momento. Nesta historia demóstrase que unha arte como é a música, pode “derrotar” ata o máis forte.

    ResponderEliminar
  49. “Good bye Lenin”, por Xilita

    Esta película es realmente sorprendente, cómica… Trata de un amor de hijo a madre, que hace todo lo que está en sus manos para que no se entere que su país cambió de capitalista a comunista, porque con el disgusto podía morir. Su calidad no es buena, en cambio su argumentación se entendía bien. La recomiendo, porque es muy buena película para explicar el comunismo y el capitalismo de forma cómica.

    ResponderEliminar
  50. “La vida es bella”, por Leviosa

    “La vida es bella” es una película en la que se ve reflejado el sufrimiento de los judíos, pero más concretamente el sufrimiento de un padre que intenta proteger a su hijo y a su mujer ante todo, aunque le cueste la vida. El personaje principal mantiene su humor hasta el final, así deberíamos tomarnos la vida, con humor.

    ResponderEliminar
  51. “American History X”, por Jordi Hurtado

    Quen pensa que o nazismo rematou coa derrota dos alemán na Segunda Guerra Mundial? Esta película é fantástica para entender que os neonazis están moi presentes aínda na nosa sociedade. Nela comezarás a odiar ao protagonista, un neonazi que arrastra tras de si unha masa de xente que lle apoia, pero tras sufrir unha total metamorfose, acabarás por sentir mágoa e collerlle cariño. Simplemente unha obra mestra e unha das miñas películas preferidas.

    ResponderEliminar
  52. “Gran Torino”, por El Gran Juancho

    En mi opinión “Gran Torino” es una gran película que muestra en el principio unos ásperos valores, y acaba en un acto de valentía por parte del protagonista. A lo largo de la película el viejo racista es condenado por su memoria hasta que consigue librar su espíritu. Un gran final.

    ResponderEliminar
  53. “Good bye Lenin”, por New Yorker

    Despierta… abres los ojos por primera vez desde hace mucho tiempo. Tras haber entrado en un coma, todo en lo que creías y fundamentaba tu ideología estaba desapareciendo a través de la ventana de tu propia casa y sin que te des cuenta. Se trata de una película donde la familia y la ideología estarán enfrentados hasta la muerte y en la cual un hijo tendrá que hacer lo máximo posible para que su madre vuelva a tener la vida que ella recordaba y quería. Sinceramente es una película que te engancha desde un principio a pesar de que el director pecó en el final, ya que quedó como muy a correr.

    ResponderEliminar
  54. “La vida es bella, por ¡Ay Madre Mía El Bicho!

    Gran título para una película sobre una familia judía que sufre el holocausto, ¿verdad? Gran película que te llevará de vuelta a los últimos años de la II Guerra Mundial, y en la que verás a la guerra de una manera peculiar, como un juego de niños, pero que en realidad esconde el mayor desastre humano de la historia.

    ResponderEliminar
  55. “American History X”, por Mayo

    Una película basada en la vida de unos integrantes de la familia que muestra las tristezas y desgracias, la familiaridad, el amor, el odio y la traición. El hermano mayor que llevó una mala conducta y el pequeño que quiere seguir sus pasos teniéndolo como un ídolo; pero cuando su hermano le cuenta las ventajas e inconvenientes que tiene juntarse con la pandilla, empieza a ver dónde no se quiere meter.

    ResponderEliminar
  56. “Gran Torino”, por [sen pseudónimo]

    ¿Vives en un lugar que es diverso culturalmente hablando y en el que hay discusiones y peleas entre vecinos y familiares por motivos raciales y de creencias? Entonces “Gran Torino” es la película adecuada. En ella se muestra a un excombatiente de la guerra, el cual tiene muchos prejuicios y odio hacia los asiáticos, y que justo tiene de vecinos a una familia de asiáticos. A pesar del mal comienzo entre ellos, la rutina y las charlas les unieron más y más hasta llegar a un punto en que eran uno.

    ResponderEliminar
  57. "Capitán Phillips", por Chacho

    Como te sentirías se un par de piratas atacasen o teu barco? Que farías? Loitarías contra eles? Renderíaste? Iso é o que verás nesta película. Non parece imposible que dous piratas en "Zodiacs" poidan tomar un barco tan grande en medio do océano e que ninguén vaia a socorrelos? Todo iso e moito máis verás nesta película. Imposible despegar a ollada da pantalla.

    ResponderEliminar
  58. "La Ola", por Nu'Est

    Imaxinas que unha ditadura volvera aparecer? No teu país, o cal é moi coñecido polo seu pasado e pola palabra Hitler. Pois así é! Aínda que penses que non é posible, pode ocorrer. Nesta película poderás observar o paso duns adolescentes normais a somerxerse baixo unha ditadura cometida por erro e sen eles darse conta de isto. Tamén poderás observar problemas que nós (adolescentes) sufrimos. Unha boísima obra que, aparte de degustala, poderás aprender sobre o pasado, a vida e os problemas que pensas que non podes ter.

    ResponderEliminar

Grazas por comentar!

ˆ
MIGUEL ABRAIRA © - DISEÑO: HERPARK